Vážení zákazníci, veškeré zboží zasíláme také na Slovensko. Pro zasílání na Slovensko platí stejné obchodní podmínky jako pro zasílání po České republice.
Výjimkou je platba zboží a náklady spojené s přepravou.
Expresní doručení zásilek v pracovní dny na všechny adresy v SR do 24/48 hodin. V ceně 2x SMS, e-mail avizo a pojištění zásilek do 2000 EUR.
Ceny jsou uvedeny bez DPH a palivového příplatku, dle váhy zásilky:
≤ 1 Kg 4,0 €
≤ 10 Kg 6,0 €
≤ 20 Kg 8,0 €
≤ 30 Kg 12,0 €
≤ 40 Kg 16,0 €
≤ 50 Kg 18,0 €
≤ 55 Kg 20,0 €
≤ 60 Kg 22,0 €
≤ 65 Kg 24,0 €
≤ 70 Kg 26,0 €
≤ 75 Kg 28,0 €
≤ 80 Kg 30,0 €
≤ 85 Kg 32,0 €
≤ 90 Kg 34,0 €
≤ 95 Kg 36,0 €
≤ 100 Kg 38,0 €
Ceny dobírky dle hodnoty objednávky:
do 200 € 1,50 €
do 400 € 2,00 €
do 800 € 2,50 €
do 1 500 € 3,00 €
do 3 000 € 4,00 €
do 3 300 € 5,00 €
- Platby provádějte v EUR až po zaslání e-mailu s celkovou cenou i s dopravním poplatkem a platebními údaji pro Vaši objednávku.
Přesná cena poštovného Vám bude sdělena po odeslání objednávky na Váš e-mail!!!!!!!
Možnosti platby
Platba předem - převodem na náš účet č. 2300162721 / 8330 u FIO BANKY, která umožňuje posílat platby ze Slovenska jako vnitrostátní.
- Proforma fakturou - proforma faktura bude vystavena v EUR na základě atuálního denního kurzu.
- Platby provádějte v EUR až po zaslání e-mailu s celkovou cenou i s dopravním poplatkem a platebními údaji pro Vaši objednávku.
- Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší faktury.
- Objednávka bude odeslána ještě týž den, po příchodu platby účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
Dobírkou při doručení zpoplatněno částkou do 2 EUR (dle aktuálního kurzu a hmotnosti zásilky).
Přesná cena poštovného Vám bude sdělena po odeslání objednávky na Váš e-mail.
Důležité informace
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 12 EUR!!!
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.
Zákazník (kupující) by měl ihned po převzetí a ve vlastním zájmu prohlédnout zboží.
Pokud přepravní obal výrobku vykazuje viditelné poškození, zákazník zkontroluje stav zboží uvnitř přepravního obalu a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Zákazník má právo viditelně poškozenou zásilku nepřebrat. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je na toto poškození pojištěno. Pokud zákazník podepíše přepravní list, souhlasí tím s převzetím zásilky a stvrzuje, že dorazila bez viditelného poškození.
Převzetí zboží od dopravce:
Zákazník je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud zjistíte viditelné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Každá zásilka je pečlivě přelepena do kříže lepící páskou. Pokud je tato páska přetrhnutá, nebo jinak poškozená, nepřebírejte tuto zásilku nebo jej převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky! Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň nás ihned kontaktovat telefonicky na nebo e-mailem. Pokud tyto doporučené kroky zákazník při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete! Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. Budeme se snažit řešit vzniklou situaci v co nejkratším možném čase. Více viz."Reklamační řád"
Termíny dodání zboží
- Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 24 hodin od učinění objednávky, je-li skladem.
- U zboží na objednávku je dostupnost počet dní, které potřebujeme k tomu, abychom Vámi objednané zboží dopravili k nám na sklad. Je uváděna v pracovních, nikoliv kalendářních dnech a je orientační. Poté je ihned zboží rozesíláno k Vám. I když se snažíme objednávky vyřizovat a kompletovat co nejrychleji, na dostupnost zboží má vliv několik dalších faktorů, které my neovlivníme - např. inventury a dovolené u dodavatelů, různé svátky u zahraničních dodavatelů, rychlost odeslání objednávky dodavatelem a v neposlední řadě rychlost doručení. Proto dostupnost je ORIENTAČNÍ a je potřeba počítat s tím, že může být delší, než je uváděno. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat zálohu a to platbou předem na účet při objednávce zboží v hodnotě nad 1.500,- Kč. O stavu Vaší objednávky budete neustále informováni!!
- Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom neprodleně informovat e-mailem, nebo telefonicky.
Pro rychlý kontakt můžete použít tento odkaz zde.
REISA Trade s.r.o., Švabinského 1700/4, 702 00 Ostrava 1, e-mail: objednavky@pronasezdravi.cz,
Tel: +420 606 850 310.
V Ostravě, dne 01.01.2016
Změny vyhrazeny.