Doprava ZDARMA nad 1500 Kč službou In Time!
Novinkou na našem e-shopu je zasílání Vašich objednávek firmou In Time:
- Doprava u objednávek ve výši 399-999,- Kč je zpoplatněna částkou 36,- Kč
- Doprava u objednávek nad 1000,- Kč je ZDARMA!!!!
- Tato akce se týká pouze objednávek pro celou ČR a s max. hmotností zásilek do 30 kg!
Poštomat InPost je výjimečný způsob dopravy a platby za přepravu. Při vytváření objednávky v kroku doprava a platba zvolte přepravu: "Poštomat InPost" a z mapy nebo ze seznamu si vyberte ten Poštomat (terminál), který Vám vyhovuje. Jakmile bude baliček vložen do Poštomatu, obdržíte sms a email s heslem a QR kódem na základě kterého si můžete zásilku vyzvednout. Heslo nebo QR kód v kombinaci s Vaším mobilním číslem použijete při vyzvednutí jako identifikátor a schránka se otevře. U balíčku na dobírku budete před otevřením boxu požádán o zaplacení platební kartou. Balíček je v Poštomatu uložen po dobu 3 dnů mimo víkendů a svátků. Před ukončením úložní lhůty budete na ní upozorněn sms a emailem. Pokud vyzvednutí promeškáte, máte ještě 4 pracovní dny možnost si zásilku vyzvednout na nejbližším depu In Time.
- Doprava u objednávek ve výši 299-999,- Kč je zpoplatněna částkou 36,- Kč
- Doprava u objednávek nad 1000,- Kč je ZDARMA!!!!
- Tato akce se týká pouze objednávek pro celou ČR a s max. hmotností zásilek do 30 kg!
Spolehlivá přepravní společnost pro doručování zásilek po celé ČR!! k Vám domů nebo do zaměstnání. Zásilka bude doručena do 2-5 dnů od podání. O odeslání zboží budete informováni e-mailem a sms.2 pokusy doručení zásilky v ceně. V případě, že tímto místem bude Vaše zaměstnání, je nutné uvést kromě Vašeho jména také název a adresu firmy. Sledování zásilek na internetu na www.intime.cz
Při objednávce nad 2500,- Kč vč.DPH je doprava spol PPL a Českou poštou po celé ČR zdarma!
Zboží doručováno Českou poštou
1) Balík do ruky : 117,- Kč
- Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
- Sledujte zásilku v systému České pošty - Sledování zásilek (Track & Trace).
- Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky.
- Adresáta informují o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
- Česká pošta s adresátem neustále komunikuje. Pokud upřednostňujete osobní vyzvednutí balíku, na rozdíl od konkurence Vám jej uloží na poště.
2) Balík na poštu : 108,- Kč
- Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
- Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopech nebo na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
- Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.
V případě zásilky těžší jak 15 kg si vyhrazujeme právo upravit cenu poštovného, budete o tom informování e-mailem, před odesláním zboží.
Důležité informace!!
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů a manipulační poplatek 200,- Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.
Zákazník (kupující) by měl ihned po převzetí a ve vlastním zájmu prohlédnout zboží.
Pokud přepravní obal výrobku vykazuje viditelné poškození, zákazník zkontroluje stav zboží uvnitř přepravního obalu a v případě poškození vyhotoví záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Zákazník má právo viditelně poškozenou zásilku nepřebrat. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je na toto poškození pojištěno. Pokud zákazník podepíše přepravní list, souhlasí tím s převzetím zásilky a stvrzuje, že dorazila bez viditelného poškození.
Převzetí zboží od dopravce:
Zákazník je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud zjistíte viditelné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Každá zásilka je pečlivě přelepena do kříže naší originální lepící páskou. Pokud je tato páska přetrhnutá, nebo jinak poškozená, nepřebírejte tuto zásilku nebo jej převezměte s výhradou; případně na místě spolu s dopravcem překontrolujte ihned obsah zásilky! Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň nás ihned kontaktovat telefonicky na nebo e-mailem. Pokud tyto doporučené kroky zákazník při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
- Doporučený postup v případě dopravy Českou poštou: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( porcelán, skleněné doplňky apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce i prodejce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. Budeme se snažit řešit vzniklou situaci v co nejkratším možném čase. Více viz. "Reklamační řád"
Termíny dodání zboží
- Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 24 hodin od učinění objednávky, je-li skladem.
- U zboží na objednávku je dostupnost počet dní, které potřebujeme k tomu, abychom Vámi objednané zboží dopravili k nám na sklad. Je uváděna v pracovních, nikoliv kalendářních dnech a je orientační. Poté je ihned zboží rozesíláno k Vám. I když se snažíme objednávky vyřizovat a kompletovat co nejrychleji, na dostupnost zboží má vliv několik dalších faktorů, které my neovlivníme - např. inventury a dovolené u dodavatelů, různé svátky u zahraničních dodavatelů, rychlost odeslání objednávky dodavatelem a v neposlední řadě rychlost doručení. Proto dostupnost je ORIENTAČNÍ a je potřeba počítat s tím, že může být delší, než je uváděno. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat zálohu a to platbou předem na účet při objednávce zboží v hodnotě nad 1.500,- Kč. O stavu Vaší objednávky budete neustále informováni!!
- Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom neprodleně informovat e-mailem, nebo telefonicky.
Pro rychlý kontakt můžete použít tento odkaz zde.
REISA Trade s.r.o., Švabinského 1700/4, 702 00 Ostrava 1, e-mail: objednavky@pronasezdravi.cz,
Tel: +420 606 850 310.
V Ostravě, dne 01.01.2016
Změny vyhrazeny.